Korduma kippuvad küsimused


Tasuta transport üle Eesti

1) "Kulleriga kontorisse või tuppa" - Seisuk pakub tasuta transporti üle Eesti alates ostukorvi summast 50€+käibemaks. Kuller toob kauba tasuta sinu kontori- või koduuksele sõltumata korrusest. See tähendab, et ei lisandu korrusetasu. Peamiselt saabub kaup OSC kullerfirmaga.

Kuller helistab sulle enne paki saabumist. Kui kulleri poolt pakutud aeg ei sobi, siis saab kulleriga mugavalt uue aja kokku leppida.


*Kaubavedu ei teostata Kihnu, Ruhnu, Prangli, Vormsi ja teistele väikesaartele.  


2) "Tulen ise järele" - kaubale saab tulla ise järele Seisuki lattu aadressil Kõrtsi tee 9, Lehmja, Harju maakond (laouks number 27). Ladu on avatud tööpäeviti 09:00–17:00 

- Kui tarneajaks on märgitud 1–2 tööpäeva, siis üldjuhul komplekteerime kauba ca 1–3 tunni jooksul. Seejärel saadame sulle e-mailile teavituse, et kaup on komplekteeritud ja valmis pealekorjeks.

Kas tooteid saab näha ja proovida?

Tooteid saad näha ja proovida meie esinduses aadressil Veerenni 40a, Tallinn. Esindus on avatud tööpäeviti 09:00–17:00.

You are in advanced mode.

You can turn it off in left sidebar. To use advanced options, you will need to enter your own Google Maps API Key.

Get Google API Key

Arve koopia e-poest ostes

Seisuki e-poest saad osta ka ettevõttele. Ettevõtte nime saad sisestada ostuprotsessi esimeses sammus "Kontaktid". Samas sammus saad määrata kauba tarneaadressi. Ettevõtte juriidilise aadressi, mille märgime arvele, saad lisada viimases sammus "Makse". Vaikimisi on määratud "Kasuta tarneaadressi". Valides "Lisa erinev aadress", saad määrata arvele lisatava juriidilise aadressi. Süsteem saadab arve sinu e-mailile mõne minuti jooksul pärast tellimuse lõpetamist. Kui arve ei jõua kohale, võib kontrollida rämpsposti või kirjutada/helistada meile.

Arve alusel tasumine e-poest ostes

Kui soovid tasuda arve alusel, siis vastava valiku saab teha ostukorvi vormistades "Makse" sammus. Maksemeetodiks tuleb valida "Tasun arve alusel". Seejärel tuleb vajutada "Suundu maksma", misjärel süsteem saadab mõne minuti jooksul sinu e-mailile arve, mille alusel saad tasuda. Kui arve ei jõua kohale, võib kontrollida rämpsposti või kirjutada/helistada meile.

Garantii

Seisuki garantii kehtib nii firmadele kui eraisikutele toote kirjelduses toodud perioodi vältel.

Mida vajad, et laud/tool kokku panna?

Juhend ootab sind soetatud toote karbis. Laua kokkupanemiseks on tarvis ristpeaga kruvikeerajat. Kokkupaneku teeb mugavaks akutrell. Tooli kokkupanemiseks on vajalikud kuuskantvõtmed karbis olemas.

Kuidas toimib vanast nutikaks teenus?

Vanast nutikaks teenuse puhul tuleb Seisuki paigaldusmeeskond sinu kontorisse ning asendab sinu olemasoleva laua jalad reguleeritava kõrgusega jalgadega. Laua uuendamiseks kulub ca 20-60 minutit. Pärast sinu laua uuendamist puhastab paigaldusmeeskond töökoha tolmuimejaga ning võtab kaasa tekkinud pakendijäätmed. Kokkuleppel pakume ka vanade jalgade utiliseerimist. See on mugavaim, kiireim ja odavaim viis saada endale seisulaud! 


Seisuk pakub vanast nutikaks teenust üle Eesti.

Minu laud ei toimi korrektselt

Kui laua normaalses töös esineb tõrkeid, siis aitab üldjuhul algseadete taastamine:


1) Kui tegu on ECO, SMART või PRO mudeliga:

ECO ja PRO mudeli puhul hoia korraga pikalt all «↑» ja «↓» seni, kuni laud on jõudnud kõige alumisse asendisse ning kostub "piiks". 

SMART mudeli puhul hoia pikalt all «↓» seni, kuni laud on jõudnud kõige alumisse asendisse. Seejärel vajuta uuesti ning hoia pikalt all «↓» seni, kuni kuuled piiksu.


Kui eelnevad juhiseid ei aidanud, siis kirjuta meile info@seisuk.ee ning aitame probleemi ära lahendada.


Kui laud on ostetud enne 2020 suve ja tegu ei ole ECO, SMART ega PRO mudeliga, siis kirjuta meile info@seisuk.ee ning aitame probleemi ära lahendada.

Meie kliendid räägivad